Snažíte se zhubnout, ale výsledek se stále ne a ne dostavit? Dáváte si klidně i několikrát týdně pořádně do těla, ale problematické partie se stále nemění? Začínáte propadat zoufalství, že se vám nikdy nepodaří zbavit vypouklého bříška nebo prostorově náročnějšího zadečku?

Ačkoli možná cvičíte jako blázen, nedaří se vám cvičit efektivně, což má za následek, že netvarujete partie, které byste tvarovat chtěli. Proto začněte cvičit podle typu vaší postavy a uvidíte, že na sebe výsledky nenechají dlouho čekat.

Jak cvičit když máte postavu…

…typu jablko?

Ženy s postavou typu jablko jsou celkově zakulacené a velkým nešvarem je tuk ukládající se především v oblasti bříška. Pro tento typ postavy je také typický nevýrazný zadeček a zpravidla štíhlé nohy s úzkými boky.

Pokud máte tento typ postavy, měli byste se zaměřit na komplexní posilování celého těla, přičemž byste ale měli klást vyšší důraz na oblast břicha a střed těla. Právě tady se vám nejvíce ukrývá tuk, kterého se určitě chcete zbavit.

Jako vhodná cvičení vám můžeme doporučit například zkracovačky s nataženýma nohama, které poslouží k posílení břicha, na vytvarování zadečku radíme tzv. plie dřep, který se od toho klasického liší tím, že máte mnohem více rozkročené nohy a špičky mírně vytočené ven.

…typu obdélník?

Pro ženy s postavou typu obdélníku je typický dobře vyvážený poměr prsou a boků, nešvarem je ale spíše nevýrazný nebo téměř žádný pas.

Jestliže chcete tento typ postavy vytvarovat, měli byste se zaměřit na svaly v horní i dolní polovině těla, mělo být vaším cílem odbourat přebytečný tuk nacházející se v oblasti bříška. Perfektními cviky právě pro vás je například rozpažování, které posílí horní část těla s důrazem na ramena. Věnovat se můžete i klasickým dřepům pro dokonalé vytvarování zadečku a stehen.

…typu hruška?

Majitelky postavy ve tvaru hrušky mají zpravidla široké boky, prostornější zadeček a mohutnější stehna. Vaším cílem by tedy mělo být posílit a zapracovat především na těchto problematických partiích.

Doporučit vám můžeme například předpažování s činkami, které povede k posílení ramen, vhodným cvičením je i střídavé zanožování, kdy se postavíte ke zdi a budete na střídačku zanožovat postupně levou a následně pravou nohu.

…typu přesýpací hodiny?

Typ postavy nazývaný přesýpací hodiny je mnohdy považován za ideální, protože v tomto případě se tuk na těle ukládá rovnoměrně a tato postava vypadá velice žensky. Nicméně i vy můžete chtít na své postavě zapracovat, takže i pro vás máme pár rad.

Ženy s postavami ve tvaru přesýpacích hodin by se měly zaměřit na zpevňování celé postavy, aby si zachovaly své ženské křivky. Mezi vhodné cviky patří například dámské kliky, které slouží k posílení horních partií, vsadit můžete i na zvedání pánve, kdy si lehnete na záda, nohy široce roztáhnete a budete zvedat pánev vzhůru, čímž posílíte zadeček i vnitřní část stehen.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Potraviny, které zrychlí váš metabolismus a pomohou vám hubnout

Po Dub 22 , 2019
Už jste přemysleli o tom jak zrychlit svůj metabolismus? Správná funkce metabolismu je pro hubnutí naprosto klíčová. Pokud váš metabolismus stávkuje, neběží na plné obrátky […]
metabolismus