Jen málokterá žena je skutečně spokojená se svou postavou. Ať zvedne ruku ta z vás, která by na sobě nenašla alespoň jeden nedostatek. Pravda je spíše taková, že by snad každá z nás na sobě našla alespoň jednu věc, která je v jejích očích jednoduše špatně – ať už by to bylo třeba povislejší bříško, větší zadeček nebo celulitida na stehnech.

Je úplně jedno, jaký nedostatek na svém těle pozorujete právě vy. Cílem dnešního článku je představit vám zajímavé cviky, které slouží pro celkové posílení těla a zároveň efektivní tvarování problematických partií.

Cvik první: běžec

Při prvním cviku se musíte opřít dlaněmi o zem, pokud si tento cvik budete chtít ještě o něco ztížit, můžete se rukama opřít například o medicinbal, díky čemuž zapojíte hluboké svalové vrstvy.

Nohy natáhněte dozadu a opřete se o špičky prstů, posléze budete v této poloze napodobovat běh, přičemž se budete snažit koleny dotýkat loktů. Pamatujte, že při provádění tohoto cviku vaše pánev musí zůstat stabilizována.

Cvik druhý: výpady do stran

Tento cvik určitě znáte, ale možná netušíte, kolik toho s vaším tělem dokáže. V základní poloze stojíte s nohama těsně u sebe a s rukama položenými v bok. Jednou nohou tzv. vypadnete do strany, přičemž noha, která zůstává na místě, jde do mírného pokrčení a ta druhá se propíná. Tento cvik opakujte v několika sériích na každou nohu.

Cvik třetí: dřepy se závažím

Při tomto cviku jde vlastně o klasický dřep, který si ale o něco ztížíte tím, že do rukou vezmete nějaké závaží. Pokud máte doma medicinbal, který jsme doporučovali v jednom z předchozích cviků, můžete použít ten, pokud ho nemáte, vystačíte si například s PET lahví naplněnou vodou – PET lahve mohou být klidně dvě, do každé ruky jedna.

Proveďte klasický dřep tak, jak jste zvyklé, jakmile se budete zvedat z dřepu zpět do výchozí polohy, vypněte se až na špičky a závaží, které máte v rukou, zvedněte vysoko nad hlavu. Opakujte několikrát.

Cvik čtvrtý: prkno

Cvik nazývaný prkno může být pro začátečnice těžký na provedení, proto si nevyčítejte, pokud v tomto cviku nevydržíte déle nežli třeba půl minuty. Cvik prkno v praxi vypadá tak, že se lokty a dlaněmi opřete o podložku, nohy natáhnete za sebe a opřete se o palce.

Pánev zvednete vzhůru a v této pozici se snažíte vydržet co možná nejdéle. Poté na chvíli zvolníte a odpočinete si a opakujete – jak dlouho v této pozici vydržíte, záleží jen na vás, postupem času se bude vaše výdrž zlepšovat.

Cvik pátý: přítahy kolen na fitness míči

Pokud máte doma fitness míč, je to dobrá zpráva – můžete jej totiž do cvičení zapojit. Poslední cvik, který vám v dnešním článku chceme doporučit, je přitahování kolen s podporou fitness míče.

Cvik provedete tak, že se dlaněmi opřete o podložku a nohy natažené položíte na fitness míč. Poté kolena přitáhnete k sobě, přičemž se vám nohy budou posunovat po míči.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Zhubněte za pomoci koření a bylinek. Opravdu to funguje!

Pá Dub 19 , 2019
Kdo se někdy snažil zhubnout, ten nám jistě potvrdí, že to vždy není tak úplně jednoduché. Tuk, který se na našem těle shromažďoval třeba i […]
zhubněte za pomoci bylinek