Hubnutí je zpravidla běh na dlouhou trať. U většiny z nás si vyžaduje spoustu odříkání, kdy se chtě nechtě musíme vzdát celé řady dobrot, které máme tak rády. Jen málokterá žena čas od času na své cestě za dokonalou postavou nepropadá nekontrolovatelným chutím na něco dobrého – ať už je to třeba čokoláda, ovocný dortík nebo zkrátka něco úplně jiného.

Možná i vy teď šlapete po cestičce, která by vás měla dovést do zdárného cíle – a tím by mělo být zbavit se několika nežádoucích kil. Nebojte se přiznat, že i vás čas od času honí mlsná, rozhodně v tom totiž nejste sami. V dnešním článku vám poradíme, na jakých dobrotách si můžete s klidným svědomím pochutnat.

Borůvky

Chuť na sladké je při hubnutí bohužel velmi častá, protože jsou to právě sladkosti, které si ve svém vlastním zájmu musíme odepřít. Vůbec se tedy nemusíte stydět, pokud i vás tu a tam přepadne chuť na něco opravdu sladkého.

V takové chvíli si můžete pochutnat například na borůvkách, které jsou typické svou výraznou chutí a zároveň nízkou kalorickou hodnotou, která nenabourá vaši snahu zhubnout. V sezóně si je můžete dopřát v čerstvé podobě, v zimě pak není vůbec špatný nápad sáhnout po těch mražených.

Pomeranč

I s pomerančem můžete poměrně snadno zahnat silnou chuť na sladké. Jasně, pořád je to ovoce, které je nabité cukrem a jak je známo, ovoce se při hubnutí příliš nedoporučuje. Jenže čas od času vám určitě neuškodí, když si na této citrusové bombě pochutnáte.

Věděli jste, že pomerančová kůra obsahuje silice, které podporují dobrou náladu? Pokud ne, pak tu máte o důvod navíc, proč si tu a tam na pomeranči bez výčitek pochutnat a ještě si tak zlepšit den.

Batáty

Batáty neboli sladké brambory vám mohou pomoci zahnat chuť na slané – konkrétně jsou vhodné především pro případ, kdy vás přepadne touha zamlsat si na brambůrkách. Můžete si připravit chutné a především zdravé chipsy, které budou daleko lepší volbou nežli ty z obchodu.

Sladké brambory oloupejte a nakrájejte je na velmi tenká kolečka, ta následně rozprostřete na pečící papír a vložte do trouby. Po upečení můžete své domácí brambůrky buď lehce osolit, nebo je ochutit nějakou vaší oblíbenou bylinkou.

Popcorn

Další vhodnou slanou alternativou, se kterou zaženete své chutě, je i popcorn, který má v případě, kdy jej připravíte bez tuku a ochucovadel, pouze 30 kalorií na jeden šálek.

Až vás tedy příště bude večer při sledování televize honit mlsná, klidně sáhněte po menší mističce popcornu a s chutí si na něm smlsněte. Čas od času vám ani tahle dobrota neuškodí, důležité ale je připravovat jí bez tuku, jinak její kalorická hodnota samozřejmě raketově stoupá.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Tváří se dietně, ale až tak dietní nejsou: na jaké potraviny si dát pozor při hubnutí?

Ne Dub 21 , 2019
Začali jste hubnout a z toho důvodu jste ze svého jídelníčku vyřadili veškeré tučné a nezdravé potraviny, o kterých je známo, že se při procesu […]
potraviny