Silnou imunitu chceme nyní každý.

I přesto, že vytvoření silné imunity zabere nějaký čas a nestane se to zázrakem přes noc, pokud nezačnete dnes, nikdy si silnou imunitu nevybudujete. Začít někdy musíte, proto vám přináším tři tipy, jak zlepšit svou imunitu.

Budoucí Já vám poděkuje.

1. Dostatek vitamínů, minerálů

Dostatek vitamínů a minerálů je alfou omegou pro vaše zdraví.

To, že stačí jíst velké množství ovoce a zeleniny, už dávno neplatí. Potraviny zakoupené v supermarketech často ztrácí na kvalitě, jsou převážně dovážené, a proto i obsah vitamínů a minerálů nedosahuje vysokých hodnot.

Je tedy důležité podpořit naše zdraví kvalitními vitamíny a minerály. Vybírejte vždy tak, aby měly co největší vstřebatelnost a opravdu obsahovaly slibované. Pro lepší vstřebatelnost můžete také užívat omegu tři mastné kyseliny, která mimo jiné zvyšuje vstřebatelnost a dokonce některé vitamíny jsou vstřebatelné pouze v tucích, proto je důležité myslet i na zařazení omegy do našeho jídelníčku.

2. Zdravý životní styl

Zdravý životní styl není pouze otázkou dobře vypadající postavy. Zdravě stravovat a sportovat bychom měli také kvůli našemu zdraví.

Pohyb pozitivně ovlivňuje naši nervovou soustavu, zlepšuje kondici a také napomáhá našemu zdraví. Dostatek pohybu také podporuje naši imunitu. Nemusíte trávit hodiny silovým tréninkem, stačí hodinka denně cvičení, ať už doma u televize či na čerstvém vzduchu. Pokud vás nebaví cvičení, naučte se jógu, zatancujte si nebo jděte na delší procházku. Můžete běhat, jezdit na kole či na kolečkových bruslích. Možností je mnoho.

Kvalitní strava také prospívá našemu zdraví. Budete se cítit více energičtí, vaše trávení vám poděkuje a také vaše střeva. Pokud to ještě nevíte, tak se dnes dozvíte. Mikroflóra ve střevech a správné trávení je klíčem pro správné fungování těla a zdraví. Což také ovlivňuje naši imunitu. Proto bychom měli dbát na vyvážený jídelníček plný mikroživin. Nezapomínejte na dostatek bílkovin, ale také na zdravé sacharidy a tuky. Většina konzumovaného jídla by měla být z kvalitních, nezpracovaných potravin.

3. Maličkosti, které se také počítají

Dostatek pohybu, zdravá a kvalitní strava, dostatečný příjem minerálů a vitamínů. To vše je klíčem k lepší imunitě a zdraví. Pojďme si uvést další malé kroky, které můžete zahrnout do svého dne a podpořit tak svou imunitu.

Otužování a ledové sprchy
Ledové sprchy po ránu a postupné otužování může mít také pozitivní dopad na naši imunitu a zdraví.

Pozitivní myšlení

Ačkoliv se to možná nezná, negativní myšlenky a nastavení mysli může výrazně ovlivnit naše zdraví a také naši imunitu. Proto se snažte být vždy pozitivně naladěni a nevzdávat se.

Léky

Přílišné braní léků, které nejsou vždy podstatné, může také negativně ovlivnit naši imunitu. Není dobré brát na obyčejné nachlazení antibiotika. Čím méně antibiotik a léků s penicilinem jste užili, tím lépe. Samozřejmě někdy je to nevyhnutelné. Léky však negativně ovlivňují naši střevní mikroflóru, což může mít za následek snížení obranyschopnosti.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Jak se bránit Koronaviru?

So Bře 21 , 2020
Koronavirus… nejvíce vyhledávané téma, v rádiích neuslyšíte téměř jiné zprávy, jinak tomu není ani v televizních novinách či na internetu. Lidé se začínají bát a […]
coronavirus