jak zhubnout pár kil
Zdravé hubnutí

3 zdraví prospěšné způsoby jak se zbavit pár kil

3 způsoby jak zhubnoutJe hodně způsobů, jak se přebytečných kil zbavit. Často ani nemusíte podstupovat náročné diety a procedury. Důležitější je nevzdávat se příliš brzy, ale vytrvat.

Kolektivní sport

Kolektivním sportem myslím takový sport, který se dělá ve více lidech. Může jít například o fotbal, florbal, hokej, basketbal, volejbal a další. Tyhle sporty mají jednu velikou výhodu, dokážou vás dostatečně vyhecovat. Adrenalin a chuť zvítězit vás stále nutí zapojit se do sportu plnou silou. Díky tomu vaše při hře spalujete vysoké množství tuků, což je ideální. Při hře doporučuji počítat a zapisovat skóre hry, což vaši motivaci zvítězit ještě posílí. Při takovém sportu je potřeba mít silově vyrovnané týmy, aby hra nebyla jednoznačná. Jednoznačná hra vás tolik nebude bavit a o motivaci sportovat přicházíte.

Jedna hra vás ale nespasí. Pro docílení kýženého efektu je potřeba zápasy pravidelně opakovat. Proto si najděte vhodnou partu, se kterou bude vždy snadné se na zápasu domluvit. Problém může nastat v létě, kdy nebude kde hrát. V takovém případě stojí za investici pronajímat si pro zápasy tělocvičnu, což při větším počtu lidí není vůbec drahé.

Zařaďte do svého jídelníčku více zeleniny

Nemusíte podstupovat radikální změny jídelníčků, striktní vyřazování tučných surovin a nadměrné omezování příjmu potravy. Stačí do svého jídelníčku pouze zařadit dostatečné množství zeleniny, a tím mírně vyloučit jiné suroviny. Ke každému obědu se naučte připravovat si zeleninovou oblohu a zeleninový salát. Do své snídaně a večeře také zařaďte nějakou zeleninu a se svačinou mezi jídly stejně tak. Zelenina vás také dokáže dostatečně zasytit, což vám dovolí ubrat na ostatních surovinách. Díky tomu do vašeho těla nebudete dostávat tolik kalorií a začnete hubnout.

Lepší rozložení příjmu potravy

Důležité je také správné rozložení příjmu potravy. Když si připravujete pokrm, dbejte na to, aby nebyl příliš veliký. Zdravější je stravovat se po menších dávkách, ale pravidelněji. Jestliže jste zvyklí se na oběd pořádně nacpat, a pak půl dne nejíst, zde je jeden z důvodů, proč můžete přibírat kila. Zkuste se z takového návyku vymanit a naučit se správně stravovat.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *