Hubnutí je pro některé téměř životní téma. Snažíme se dosáhnout vysněné váhy a skvělé postavy. Jsou pro vás i přes dřinu výsledky jen toužebným snem? Jak zhubnout, co pomáhá a co ne?

Strava, alfa i omega především pro ženy

Doporučuje se navýšit příjem bílkovin na úkor sacharidů. Především muži díky tomu hubnou snáze, neboť jejich tělo díky testosteronu je připraveno rychleji budovat svaly, které spalují energii.

hubnutíO jaké potraviny obohatit jídelníček?

  • pistácie: obsahují méně kalorií, než jiné druhy ořechů a především obsahují prospěšné látky jako jsou hořčík, vitamin B6 a bílkoviny.
  • mandle: obsahují hořčík, který zklidní vaše nervy. Uvádí se také, že konzumací dosáhnete plochého břicha. Tak proč to nezkusit?
  • zelenina: vhodné je konzumovat alespoň 500g denně pokud možno čerstvé
  • luštěniny: obsahují bílkoviny a žádný tuk.
  • ovesné vločky
  • grapefruit: látky, které obsahuje snižují inzulin, regulující tukové zásoby
  • brokolice: nasytí vás díky vysokému obsahu vlákniny
  • vejce
  • zelený čaj
  • ananas

Jaký sport zvolit pro rychlejší výsledky?

Nejlepších výsledků dosáhnete kombinací posilování a vytrvalostních sportů. Sportovat byste měli alespoň 1,5h denně!

  • běhání: je v poslední době velmi oblíbené, takže si v parku určitě nebudete připadat jako osamocení blázni. Krom pomoci na hubnutí má i další benefity jako třeba zlepšení nálady. Vhodné je běhat pomalu a dlouho, protože tělo nejdříve získává energii z cukrů, až poté sáhne do tukových zásob!
  • plavání: nejen, že zhubnete, ale zpevníte svaly na celém těle. Plavejte alespoň 3h týdně.
  • chůze: ano, čtete správně i chůze vám pomůže na hubnutí, pokud se ovšem nebudete loudat. Vhodné je ujít více než 10 000 kroků denně.
  • jízda na kole 
  • posilování: různá cvičení s činkami a se svou váhou pomůžou zároveň snížit váhu a také zvětšit a vyrýsovat svaly.

Pokud vás nebaví sportovat samostatně, najděte si parťáka. Zkusit můžete i skupinová cvičení. Pokud vám vyhovuje cvičit o samotě, ale do cvičení se nemůžete dokopat, pak pro vás budou vhodné on-line programy. Těch na internetu najdete spousty.

Hlavu vzhůru a kila dolů!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Co cvičit na růst svalů?

Út Kvě 14 , 2019
Růst svalů je cílem snad každého může, který někdy navštívil posilovnu. Společně s redukčními dietami se stává svalový přírůstek velmi populárním tématem. Chcete-li docílit nabrání svalové […]
cvičení na růst svalů