Jste společenským zvířetem a Váš víkend zaplňují pravidelně oslavy a společenské akce, kde zkrátka moc zdravého jídla nenajdete? Přesto byste rádi drželi zdravou stravu a dosahovali tak kýžených výsledků ohledně změny postavy? V dnešním článku se podíváme, jak takovéto situace zvládat bez toho, aniž byste museli držet hladovku, urazit tak hostitele, ale také tak, abyste pomohli progresu postavy a vše zvládli s mírou.

Plánujte! Prvním bodem je plánování.

Pokud víte, že vás v sobotu večer čeká nějaká společenská událost, naplánujte si ráno a odpoledne tak, aby vám zbylo dostatek kalorií navečer. Není dobré celý den hladovět, protože to poté může mít za důsledek přejídání. Tím, že se celý den budete trápit hladem, může způsobit, že jakmile dorazíte na oslavu nebo jinou akci, sníte, co uvidíte, což určitě rozumně není. Naplánujte si proto například menší jídla během dne. Protože se tradiční jídla podávaná na oslavách skládají především ze sacharidů a tuků, doporučuji si během dne naplánovat hlavně jídla založená na bílkovinách.

Můžete omezit sacharidy a tuky během dne, ty si poté s mírou dopřát večer a místo toho si dát pouze bílkoviny se zeleninou. Váš ranní a odpolední jídelníček nemusí tvořit pouze protein zalitý vodou. Můžete si dát například vejce se zeleninou, šunku, kuřecí či si připravit jakýkoliv salát. Můžete také zvolit metodu posunutí prvního jídla, kdy můžete vynechat snídani a začít jíst například až okolo 12 hodiny. Tím si ušetříte také spoustu kalorií, které jednoduše večer doplníte.

Přemýšlejte! Přemýšlejte o tom, co vše večer jíte.

To, že jste na oslavě či jiné události, neznamená, že musíte sníst vše, co uvidíte. Samozřejmě jsou takové akce o tom, abyste si je užili, proto není dobré úplně hladovět a nic si nedopřát. Přemýšlejte však, co jíte, volte zdravější pokrmy a jezte do syta, nepřejídejte se. Určitě se bude na oslavách podávat také spousta zeleniny, proto si dopřejte i ji. Tím, že sníte také zeleninu, omezíte svůj hlad a nebudete chtít sníst vše, na co se jen podíváte.

Opatrně s alkoholem

Jedna sklenka vína vám nijak neublíží, ale dávejte si pozor, aby se z jedné sklenky nestalo sklenek deset. Jednak větší příjem alkoholu omezuje růst svalů, odvádí vodu z těla, takže se druhý den budete cítit mizerně a bude to nejspíše důvod pro vynechání tréninku, ale také má alkohol spoustu kalorií, se kterými je také třeba počítat. Tyto kalorie jsou také nazývané kaloriemi prázdnými, protože vám nepřinesou žádný benefit. Volte také co nejméně kalorický alkohol, může se jednat o kvalitní víno jak bílé, tak červené. Pokud máte rádi tvrdý alkohol, jeden či dva panáky vodky či whiskey vám také neublíží. Pokud jste milovníky míchaných nápojů, volte jako nealkoholické nápoje zero verze bez kalorií. Vyhýbejte se poté různým koktejlům, které většinou obsahují spoustu prázdných kalorií.

Pijte vodu

Posledním bodem, jak zvládnout oslavy bez nabraných kilogramů. je pití dostatek vody během večera. Pitný režim je důležitý, proto ho nezanedbávejte ani při takových to akcích. Navíc se díky dostatečnému příjmu tekutin budete cítit druhý den lépe.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Jaký je ideální tréninkový plán?

Čt Čvc 16 , 2020
Ideální tréninkový plán se vyplývá z našich cílů. Někdo, kdo buduje svalovou hmotu bude mít odlišný trénink od někoho, kdo má za cíl hubnout. Dalším […]
tréninkový plán