trenink a dieta na rysovani
Pohyb a fitness / Strava a jídelníček / Zdravé hubnutí

Rýsování svalů – dieta a trénink

Dieta
Výživa a trénink při rýsování svalů – je to jeden celostný systém, který vám pomůže získat dokonalé tělo. Výživa při rýsování je v podstatě speciální dieta založená na snížení příjmu kalorií, stejně jako tuku a sacharidů. Snížení kalorií naznačuje, že s jídlem budete konzumovat méně energie, než budete během dne využívat. Dieta na rýsování zahrnuje počítání živin (bílkovin, tuků a sacharidů), stejně jako přídávat nízkokalorické svačiny během dne, a pak počítání kalorií, které v průměru je 1200-1500 kcal za den. Pro udržení rovnováhy vody v těle je nutné konzumovat dva nebo více litrů pitné vody denně (nejlépe neperlivé).

Můžete používat pouze určité druhy správných potravin: obiloviny, libové maso, zelenina, luštěniny, nízkotučný tvaroh a to v minimálním množství. Je nutné hodně omezit mouku, sladké, rychlé sacharidy a živočišné tuky, vyvarovat se fastfoodu.

Rýsovácí fáze by neměla trvat déle než pět týdnů, dieta by měla být přísnější každý další týden. Je velmi důležité sledovat signály vašeho těla a poslouchat ho. Nepřehánějte se snížením kalorií a extrémně malým množstvím sacharidů, také se vyhněte zbytečnému počtu tréninků (třeba několik za den), tohle všechno může vést k vyčerpání.

Trénink
Při fázi rýsování svalů je hlavním účelem tréninku a výživy spalování podkožního tuku bez ztráty svalů. Nejvhodnějšími typy tréninku během rýsovácí fáze jsou kardio, sílový trénink a také intervalový trénink.

Kardio cvičení lze provést dvěma způsoby: krátký intenzivní trénink nebo trénink v klidném tempu, ale po delší dobu. Kardio se nejlépe provádí v ranních nebo dopoledních hodinách, když vaše tělo v sobě má nejméně sacharidů. Dokonale se hodí: rychlá chůze nebo běhání, silový trénink a trénink crossfit. Pro ty, kteří plánují strávu a trénink pro snížení podkožního tuku poprvé, je lepší provést první dva tréninky s trenérem, který pomůže vám vybrat cviky, které jsou pro vás nejvhodnější a hlavně pomůže Vám zvládnout správnou techniku ​​jejich provedení.

Naposledy je třeba říci o celkové náročnosti rýsování fáze, toto je spojeno jak s fyzickou náročností tak i s psychickou. Psychický stav se mění při významným deficitu kalorií, člověk je více citlivý vůči stresu, je více impulzivní a nervozní. Věrte, že i pro profesionálního sporotvce to také vůbec není jednoduché zvládnout. Proto doporučujeme nebýt v tomhle extrémně zaujatým a koukat na věci kriticky a nepřeceňovat své možnosti.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *