Nadbytečný tuk v podpaží, který se vykukuje zpoza stran podprsenky rozhodně není nic, na co bychom my ženy mohly být pyšné. Faldíky přetékající přes okraj podprsenky jsou vidět, ať už si na sebe vezmeme těsný top nebo třeba tílko s většími průramky. Určitě se shodneme na tom, že zrovna tato část těla bývá pro mnoho z nás problematická.

Trápí vás tuk nacházející se právě v podpaží? Nevzhledné bochánky trápí nejednu ženu. Zpravidla se táhnou od rukou přes podpaží až k ňadrům. Pokud se chcete tuku uloženého v podpaží zbavit, pak jsou následující řádky určené právě vám.

Které cviky vám pomohou zbavit se tuku v podpaží?

Pohodlnější alternativou je nechat si tukové polštářky v podpaží odstranit chirurgicky. Zákrok probíhá tak, že se do místa zavede lokální anestetikum a následně lékař provede řez, díky kterému nadbytečný tuk a kůži odstraní.

Ne všechny ženy ale chtějí tzv. lehat pod kudlu a pokud mezi ně patříte i vy, pak se nevzhledného tuku budete muset zbavit za pomoci cviků, což je sice delší cesta, ale zato méně bolestivá. A především je to zadarmo.

Klasické kliky

Hned prvním cvikem vhodným na tuk nacházející se v podpaží jsou klasické kliky, které posílí nejen hrudník, ale i ramena, tricepsy a zároveň i mezilopatkové svaly. Při provádění cviku je ale důležité pamatovat, že se musí provádět správně – v tomto případě je totiž kvalita důležitější nežli kvantita.

Při provádění kliků tedy nespěchejte a nesnažte se ukrást si pro sebe rekord, kolik kliků za čas dokážete udělat, ale místo toho se zaměřte na to, aby každý vámi provedený klik byl opravdu kvalitní a správně provedený.

My ženy si můžeme tento klasický cvik usnadnit tzv. ženskou variantou, která vypadá tak, že se nohama neopíráte o špičky prstů, ale jste pokrčené v kolenou a chodidla máte zvednutá nad podložku.

Posilování s činkami

Dalším cvikem, který vám na odbourání tuku v podpaží můžeme všemi deseti doporučit, je cvičení s činkami ve vzduchu. Jak tento cvik vypadá v praxi? Je to vlastně úplně jednoduché!

Lehněte si na záda a do ruky vezměte činky. Ruce poté zvedněte nad hrudník tak, abyste měli dlaně obrácené směrem k sobě. Kolena zvedněte nad boky, aby dosáhly úhlu 90 stupňů. Nyní dávejte pomalu paže od sebe, poté se vraťte na výchozí pozici a celý cvik opakujte 15x.

Skákání

Posledním cvikem na odbourání tuku v podpaží jsou tzv. tajtrlíci, což je cvik, který v praxi vypadá tak, že se nejdříve snožmo postavíte s rukama podél těla, poté vyskočíte do polohy rozkročmo přičemž ruce zvednete vysoko nad hlavu, následně se vrátíte do výchozí pozice a takto opakujete co nejvíce během jedné minuty. Pak si dáte chvíli pauzu a opakujete třikrát za sebou.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Hubnete a honí vás mlsná? S těmito dobrotami můžete zhřešit!

So Dub 20 , 2019
Hubnutí je zpravidla běh na dlouhou trať. U většiny z nás si vyžaduje spoustu odříkání, kdy se chtě nechtě musíme vzdát celé řady dobrot, které […]
hubnutí