Chcete zhubnout? Toužíte se zbavit přebytečných kilogramů? Možná už máte za sebou několik neúspěšných pokusů, které ale skončily ještě dříve, nežli vůbec stihly pořádně začít. A víte co? Možná na to jdete úplně špatně!

Mnoho žen, které z nějakého důvodu nejsou spokojené se svou postavou, si ve snaze zhubnout spoustu věcí zakážou a celkově na to jdou ze špatného konce – do hubnutí se nutí a je jim proti srsti. Je jasné, že za takové situace to vůbec nemůže fungovat.

Proto pro vás máme užitečné tipy na změny životního stylu, které se možná na první pohled tváří obyčejně, ale ve výsledku opravdu fungují.

Změna první: zabavte se

Také se vám občas stane, že sáhnete po něčem k jídlu zrovna ve chvíli, kdy se nudíte? Nebojte se, rozhodně v tom nejste samy! První změna tedy spočívá v tom, že se ve chvíli, kdy na vás přijde potřeba z nudy začít něco mlsat, pokusíte zabavit nějakým jiným způsobem.

Záleží přitom jen na vás, jakou aktivitu si pro zahnání nudy a následného mlsání vyberete – někdy stačí prostě jen vstát a udělat něco jiného, zachrání vás to před nekontrolovatelným pojídáním.

Změna druhá: vyměňte jízdu za chůzi

Věděli jste, že pomalá chůze vás může bavit až 300 kalorií za hodinu? Pokud si vyšlápněte schody, rázem se tohle množství zdvojnásobí. Nejedné ženě se osvědčilo vyměnit pohodlnou jízdu za trochu svižnější chůze, se kterou se dá za rok zhubnout klidně až 10 kg.

Nevěříte? Tak schválně vyrazte do práce pěšky místo toho, abyste jako každý den spěchali na zastávku hromadné dopravy, odpolední procházku zařaďte do svého programu několikrát do týdne a věřte, že výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.

Změna třetí: přestaňte si zakazovat

Velmi častým nešvarem, kterého se mnoho žen dopouští, je zakazování si oblíbených potravin, kdy zpravidla používáme věty typu: už nikdy si nedám hranolky nebo už nikdy si nedám čokoládu nebo už nikdy si nepochutnám na hamburgeru či snad už nikdy si nedám svůj oblíbený čokoládový dortík.

Tohle zakazování ale k ničemu dobrému nevede, protože tak silnou vůlí nedisponuje snad žádná z nás. Proto si přestaňte zakazovat a čas od času si dovolte zahřešit – kousek čokolády za týden nebo jeden dortík do měsíce vám určitě neuškodí.

Změna čtvrtá: zamilujte si čistou vodu

Obrovským nepřítelem hubnutí jsou slazené limonády, ve kterých se na 100 ml nápoje může ukrývat až 100 kalorií a hned několik kostiček cukru. Možná i vy máte slazené limči rádi, i když vědomě tušíte, že vám nic dobrého nepřinesou.

Přitom je poměrně jednoduché vyměnit slazené nápoje za obyčejnou vodu nebo třeba neslazenou minerálku, která v sobě žádné cukry neobsahuje a chuťově také není tak špatná. Ze začátku se vám po slazených limonádách možná bude trochu stýskat, ale brzy to přejde. Opravdu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Cvičení podle menstruačního cyklu - má to smysl?

St Dub 17 , 2019
Hubnutí ovlivňuje celá řada faktorů. Z velké části má na něho vliv především náš metabolismus a rychlost spalování tuků. Zatímco někomu metabolismus pracuje na plné obrátky, […]
cvičení podle menstruačního cyklu